فلزیاب

فلزیاب

فروش دستگاه فلزیاب ,فلزیاب pi ,قیمت فلزیاب

  • تقویت و افزایش برد فلزیاب , تعمیر انواع فلزیاب پالسی
  • تعمیر فلزیاب

    تعمیر و طراحی انواع فلزیاب پالسی (لورنز و چی پی ایکس 5000 انواع سیستمهای

    وی ال اف.gpx5000. vlf ,lorenz deepmax x..z1.برنامه نرم افزار لورنز همچنین تقویت و

    افزایش برد فلزیاب پالسی در اسرع وقت پذیرفته میشود

     

     




    نظرات شما عزیزان:

    رضا
    ساعت0:03---2 آبان 1396
    سلام من یک دستگاه فلزیاب پالسی مدل tiv400 دارم میخوام بدونم ایا مانیتور این دستگاه میشه تهیه کرد از بازار وقیمتش چنده
    پاسخ:سلام لطفا عکس دستگاه فلزیاب تون را ایمیل کنید تا بهتر راهنمایی کنم در مورد مانیتور یا السیدی هر نوع در بازار معمولا پیدا می شود


    رهام حدادی
    ساعت23:18---25 مهر 1396
    لطفا تلفن بدین
    پاسخ:09309031619


    رهام حدادی
    ساعت22:36---25 مهر 1396
    شمار تلفن دارید

    رضا حیدری
    ساعت22:45---12 مهر 1396
    سلام دوستان من یه فلزیاب پالسی piدارم وقتی روشنش میکنیم صدای بلند قطع نمیشه تقریبا همه ای سی ها را هم عوض کردم فایده نداشته کمک کنید چکار کنم
    پاسخ:سلام لطفا اسم و مشخصات فلزیاب تون را بگید تا بهتر راهنمایی کنم صدای بوق ممتد معمولا چند مورد ایراد می تواند باشد که بیشتر ایراد در قسمت پیش تقویت کننده هست شما از عدم وجود اتصالی در مدار مطمئن هستید؟


    امید
    ساعت18:47---9 مهر 1396
    سلام دسگاکویین ۱۲چجوردسگاهیه؟؟؟

    ali
    ساعت18:25---1 شهريور 1396
    سلام.من یک دستگاهsx500دارم .این دستگاه تقویت میشه .وچقدر؟
    پاسخ:بله میشود


    ایدین
    ساعت0:47---28 آبان 1395
    سلام چطوری با شما تماس بگیرم لطفا اعلام کنید بنده هم تعمیر دارم هم خرید، تشکر،09354460447
    پاسخ:با سلام شماره تماس 9309031619


    Hassan
    ساعت16:17---23 آبان 1395
    سلام قطعات دستگاه جی پی 4500 رو دارید مثلا فلتشو. ممنون میشم زود جواب بدید

    کریم رضایی
    ساعت17:09---15 آبان 1395
    سلام دستگاه دیپ مگس 2009 ایرانی دارم براش کمه زیرخاک یک متر اما دقیق کارمیکنه آیا کیت افزاینده دارید برای این دستگاه و اگه دارید تغییراتی میاد رو کارش.و قیمت کیت چنده

    موسی
    ساعت9:30---6 مهر 1395
    سلام.دستگاه دیپ مستر۲ دارم اول سیم لوپ اتصالی درست کرد دستگاه ایجاد نویز میکرد.اما حالا دیگه اصلا بالانس نمیکنه.
    راهنمایی میخواستم لطفا.
    با تشکر
    پاسخ:سلام ماسفت دستگاه شما به احتمال زیاد نیم سوز شده


    سردار
    ساعت10:24---27 مرداد 1395
    سلام
    من یک فلزیاب پالسی درست کردم که برد ماکزیمم اش 1.8 متر و تفکیک فلزات هم نداره.
    میخواستم بدونم که آیا میشه هم بردش تقویت کرد و هم تفکیک فلز رو بهش اضافه کرد؟
    در صورت امکان هزینه اش چقدر میشه؟
    با تشکر.
    پاسخ:با سلام خیر امکانش نیست چون طراحی یک فلزیاب از ابتدا خیلی ساده تر از این کار است و خیلی زمان بر بوده لذا شما باید به فکر ساخت یک فلزیاب تفکیک دار باشید


    Farhadfarhang
    ساعت18:13---20 مرداد 1395
    سلام من یه دستگاه فلزیاب پالسی دارم.میخواستم یه السیدی بهش اضافه کنید .اگه میشه چقدر هزینه اون هست.ممنون عزیز

    علی
    ساعت15:23---17 تير 1395
    سلام یک دستگاه دیپ مستر x6دارم میخوام عمق زنیشو تقویت کنم امکانش هست

    حامد
    ساعت1:00---20 اسفند 1394
    سلام من دستگاه گرت ۲۵۰۰ امریکایی رو دارم متاسفانه تا عمق دو متر بیشتر کاوش نمیکنه .من میخوام این دستگاه ارتقا بدم تا عمق ۴ متر کاوش کنه .ایا امکانش هست .شما میتونید برام این کار انجام بدید .ممنون میشم جوابم زودتر بدین
    پاسخ:با سلام خیر امکانش نیست تازه 2 متر اگر بزنه که خیلی خوبه ولی تا جایی که من میدونم 1 الی 1.5 اخرش هست


    مهدی
    ساعت21:42---19 دی 1394
    برای تقویت برد tracer 4300b میشود کاری کرد هزینش چقدر میشه ممنون
    پاسخ:سلام مشخصات دقیق سیستم همراه کاتالوگ برای بنده ارسال کنید


    ساعت3:26---17 دی 1394

    سلام خسته نباشید من یه برد دارم مشکل واسش پیش اومده نمیتونم مشکلشو پیدا کنم عکسشو بفرستم میتونین مشکلشو بهم بگین
    میتونین از رو عکس نقششو برام بگین؟
    ممنون میشم
    پاسخ:سلام عکس را بفرستید اگر بشود از روی عکس تشخیص داد کمک میکنم تا مشکلتان را حل کنید خیر از روی عکس به راحتی نمی شود نقشه را در آورد



    احمد
    ساعت0:10---19 شهريور 1394
    دیپ مستر2008 دارم امکان تقویت بردش هست؟اگه آره تا چند درصد؟تشکر
    پاسخ:سلام در بهترین حالت 5 درصد افزایش عمق میشه داد ولی باز هم ارزشش رو نداره بنا به دلایلی که خودتون میدونید


    ارش
    ساعت14:33---12 شهريور 1394
    سلام خسته نباشی میتونی یه فلزیاب پالسی که عمقش خیلی کمه تقویتش کنی و بردشو به سه چهار متر برسونی؟جواب رو به ایمیلم بفرستی ممنون میشم

    محمد
    ساعت0:50---31 ارديبهشت 1394
    سلام
    من فلزیاب tl12000دارم سیم مثبت منفی را جابجا زدم کار نمی کنه میتونید درست کنید ؟هزینه اش چقدره؟
    پاسخ:سلام دوست گرامی اگر کمی با الکترونیک اشنایی دارید میتوانید خودتان تعمیر کنید.تمام رگولاتورها را حالا 7915 یا 7912 را تعویض کنید + ایسی 555 را در قسمت تغذیه مدار اگر باز هم کار نکرد تماس بگیرید


    technicpulse
    ساعت16:13---25 بهمن 1393
    باعرض سلام و خسته نباشید
    بنده یک دستگاه فلزیاب پالسی بنام ssp3000دارم که بردش حدود 3متر بوده وپس از گذشت زمان و حوادث پیش اومده براش . بردش شده 1متر
    میخواستم بدونم آیا میشه بردشو افزایش داد؟ وآیا میشه بردشو از 3متر بیشتر کرد؟ ودر انتها اینکه حدودا چقدر هزینه برمیداره؟
    مرسی
    پاسخ:با سلام طبق تجربه شما باید باطری سیستم خود را تعویض کنید به احتمال 90 درصد مشکل شما حل میشود


    مصطفی
    ساعت13:32---10 خرداد 1393
    سلام. خسته نباشید . بنده یک دستگاه فلزیاب پالسی مدل prefect tiv400 دارم . می خواستم بدانم آیا برد این فلزیاب را شما می توانید تقویت کنید یا خیر. منتظر پاسخ شما هستم . با تشکر.
    پاسخ:با سلام اگر سیستم دستگاه شما پالسی باشد بله میشود


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:

    نویسنده: صفایی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 خرداد 1390برچسب:تعمیر فلزیاب,تعمیر فلزیاب پالسی, فلزیاب,تقویت فلزیاب,تقویت فلزیاب پالسی,,lorenz depmax x6,gpx5000, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

    CopyRight| 2009 , xn--mgbc2a0dp13f.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
    Powered By LoxBlog.Com | :
    فلزیاب.loxblog.com